2013. június 6., csütörtök

Díj

Nemrég Nixypixy-től kaptam egy díjat, amit nagyon szépen köszönök neki. Azt hiszem, az embernek mindig jólesik, ha díjazzák a munkáját. :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3m2mVlPg9CgtAg13OSHrl-J_Gs0-qt5Nd7R0tNrYFHNCFZCvlMpcyESrpAruk2ImloKqjXc_StusXo97CdgjxxnK2aVAPNrFbQtM8NZbOGJJUUiOIbvBwsfya5dva4WlhyIygf3WUt9g/s1600/the-liebster-award.jpg 
Köszönöm Nixypixy!

 
 1) Tedd ki a képet  :D
2) Írj 11 dolgot magadról 
3) 11 kérdés megválaszolása
 4) Kérdezz 11-et
5) Küld tovább 11 blognak
 
2)
- imádom a lovakat, ezért mentem lovas szakra
- kedvenc ételeim a tésztás ételek
- nem szeretem a kétszínű embereket
- jó vagy rossz tulajdonságom, hogy sokszor hallgatok, de közben nagyon figyelek, így sok embert ér meglepetés
- ha valaki egyszer elássa magát nálam, az örökké tart
- otthon én takarítok, mosok, főzök, segítve anyunak
- 22 éves koromig sok mindent átéltem, így a viselkedésem is változott
- kedvenc sorozataim a Trónok Harca és a Teen Wolf
- van egy yorkshire terrierem és egy törpenyulam
- szerintem a fantázia segít a mindennapok gyötrelmeit átélni
3)

1. Mi a kedvenc állatod?
Ló! :)
2. Mi a kedvenc elfoglaltságod?
Írás, olvasás minden mennyiségben és lovaglás komolyabb szinten.
3. Mit szeretnél elérni az életben?
 Szép karriert, olyat amire büszke lehetek.
4. Mi az oka, hogy írni kezdtél?
Úgy gondolom, hogy a történetek segítenek választ találni a problémákra, és az ember látja, hogy nincs egyedül velük, hiszen sok író a saját tapasztalatait fogalmazza meg.
5. Mennyire vagy babonás?
Nem igen.
6. Mi a kedvenc filmed?
Nehéz kérdés. Sok kedvenc filmem van. Talán jelenleg a Másnaposok 1-2-3.
7. Mi/Ki a kedvenc együttesed/énekesed?
Nagyon szeretem Christina Aguilerát. Csodás hangja van.
8. Hova utaznál el a legszívesebben?
 Spanyolországban szívesen körülnéznék.
9. Szeretsz rajzolni?
Naná! Nagy tehetségem van hozzá, és jó érzékem, így fantasztikus műveim születnek.
10. Szereted a savanyú gumi cukrot?
Nem.
11. Van testvéred?
Van egy húgom, aki két évvel fiatalabb. Tűz és jég vagyunk.
 
4)
 1. Számodra miért fontos az írás?
2. Álmodozó típus vagy?
3. Összetartó családod van?
4. Mik a jövőbeli terveid?
5. Karrier vagy család?
6. Milyen filmeket szeretsz?
7. Megy öt jó tulajdonsággal jellemeznéd magad?
8. Ha kitűztél valami célt, azt bármi áron eléred előbb vagy utóbb?
9. Mi a kedvenc sorozatod?
10.  Sportolsz valamit?
11. Szereted a spagettit?

5) Akiknek küldöm:

Sajnos akiknek még szerettem volna a díjat küldeni, 1 vagy több éve nem nyúltak a bloghoz, ezért három embert tüntetek ki vele. :)
Puszi
Hamarosan jön az új fejezet!

7 megjegyzés:

  1. Szia,
    hát nagyon szépen koszonom :] ezzel most bearanyoztad az estém, megadva a jókedvet holnapra. Ki is teszem rogton :]]
    Thx, danke sőn, mehszi

    Silivren

    VálaszTörlés
  2. Szia,én azt szeretném kérdezni,hogy van a Paulos és Lexiás történeted és ha én rákattintok azt írja ki,hogy a blog nem található.Nem tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Volt ilyen blogom, de töröltem, mert nem kaptam megfelelő ihletet a folytatásához, viszont a Paul és Kyra sztori továbbra is megmarad! :)

      Törlés
  3. Köszi.
    és tudom,hogy ez egy hülye kérdés de nem ismersz esetleg olyan blogot ahol Paul egy alakváltó lányba vésődik be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, sajnos magyar blogot vagy történetet nem tudok Paul és alakváltós feldolgozásban, de ha tudsz angolul rá lehet akadni 1-2 ilyenre a www.fanfiction.net oldalon. Emlékszem, mintha láttam volna ilyen jellegűt a sok-sok történet között.

      Törlés
  4. nagyon szépen köszönöm.:-)

    VálaszTörlés