2012. január 22., vasárnap

Questions

Halihó!

A 8. fejezet megírása után szöget ütött a fejemben egy újabb kirajzolódó történet, ami szintén Alkonyat ihlette. Ez lenne a 3. blogom. Végül kétféle történet között kéne dönteni, ebben kérem a segítségeteket. Íme:

1. My black wolf
Bevallom, Paul után a kedvenc szereplőm Sam. Az ő története nagyon tetszik, illetve imádok kitalált szereplőkkel kombinálni. :-) A Paul-os sztori mellett jól esne Samről is írni. Ezekből jött ki a következő:
Roxane Bloodsworth a nagypapája halála után úgy döntött, hogy segít nagymamájának helyrehozni a dolgokat. Az asszony nehezen birkózik meg társa elvesztésével, és Roxane számára is nehéz feldolgozni, hogy egy remek ember, az ő nagyapja ilyen korán elhunyt. Roxane Forksban vásárol egy kis házat, a közelben keresgél munkalehetőséget, közben pedig nagymamája felett őrködik... A nagymama a quileute indiánok közé tartozik, Roxane így gyakorta megy a La Push Indián Rezervátumba. A fiatal felnőtt nő sebzett szívvel és kevéske reménnyel jött Forksba, de a sors a nagymama révén úgy intézi, hogy Roxane találkozzon egy ottani indiánnal, akinek a neve Sam Uley.

2. An another Quileute Story - Lexia Black and Paul Lahote
Lexia, Jacob egyik lánytestvére az egyetem végeztével hazajön, hogy segítsen apjának és öccsének a ház körüli dolgokban. Hazatértével megváltozik a család élete, hiszen Lexia fényt hoz az ottaniak életébe. A parton sétálva azonban a fiatal lány élete megváltozik, hiszen belebotlik egy magas, izmos és jóképű indiánba, aki titkokat rejteget Jacob és Billy mellett. Vajon a Black család hogyan fogadja, hogy az indulatos Paul is a család része lesz?

Kommentekben vagy a Chatben lehet szavazni, az én szívem most Sam felé hajlik, hiszen ez a blog Paul és Kyra szerelméről szól.

9 megjegyzés:

  1. szia mind 2 jó de sztem a sames jobb gratula

    VálaszTörlés
  2. szia :)
    mind a kettő jó, bár én szívem szerint Paulra szavaznék, de a látom és persze olvastam is , hogy te inkább Samet akarod, mivel te vagy a művész én nem szólhatok bele, de abban biztos vagyok, bármelyiket is választod végül az jól fog sikerülni
    pusszancs

    VálaszTörlés
  3. Szia!Szeritem mind a ketto jo, bar en inkab A Paulosra szavaznek!De te vagy az iro,ugyhogy akarmeiket is valasztod bisztosan nagyon jo lesz!Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Helló!
    Hm,hm...Paul az mindig is örök kedvenc lesz (kinek nem?), meglátom, de Paul tényleg közelebb áll azért hozzám.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!Tudom hogy már megcsináltad a Paul-os törénetet,de szentem a Sam-es történet jobb,puszi Niki

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Én a Samesre szavaznék, mert Paulos már van és nekem nehéz lenne átállni erre!! De ez a Paulos is nagyon tetszik sztem írd át valamelyik másik fiúra pl. Embry vele is nagyon jó lenne és így írhatnád mindegyiket!!! :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!! Én is a Samesre szavaznék!! Mert a Paulost ténynehéz lenne átélni így hogy van még egy!!

    VálaszTörlés
  8. A Sames legyen!! Lécci!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia! Mizu a sztorikkal? :)

    VálaszTörlés